Wednesday, November 16, 2016

Kepentingan Ilmu dalam Bisnes Shaklee

semalam saya share pasal pengalaman handle customer pertama saya. aaa kan saya ada sebut pasal kepentingan ilmu dalam bisnes shaklee ni. 


ni saya nak share antara bahan bacaan yang dibeli time menghadiri kelas pertama shaklee saya.. aaa nampak tak kesungguhan saya untuk menambah ilmu untuk bisnes shaklee saya ni 😊😊

sangat padat dengan info.. suka betul baca sebab benda ni benda yang baru diceburi. so memang kena baca and rujuk and gali betul² ilmunya

aish bidang suplemen ni bukan sebarangan.. sebab orang makan suplemen and ia berkaitan dengan kesihatan sekaligus nyawa seseorang. jangan buat sesuka hati. memang perlu dalami segala ilmu yang berkaitan. 

apa kandungan suplemen, apa suplemen yang sesuai dengan penyakitnya, apa healing reactions yang perlu dianticipate.. 

ni baru sikit.. ada banyak lagi yang perlu dipelajari. well, kerana saya dah bertekad nak #liveamazing dan nak sebarkan #shakleeeffect pada orang ramai, jadi saya perlulah saya berusaha keras kan.. 

saya bertekad untuk tak nak jadi penjual shaklee yang touch n go je.. saya dah berikrar nak berikan perkhidmatan dan konsultasi terbaik untuk customer² saya..

sebab benda ni memamng seriuslah saya betul² nampak kepentingan ilmu dalam bisnes shaklee.. ni untuk diri saya sebagai pengedar and diri anda sebagai bakal prospek saya 😉😉

jadi, bolehlah kontek saya.. nak beli ke, nak join ahli ke, nak buat bisnes ke.. saya kakak kawasan terbaik anda, bersemangat nak menyebarkan kepentingan ilmu dalam bisnes shaklee 😊😊

karmila karim
019 981 9196

No comments:

Post a Comment