Monday, November 7, 2016

Kenapa Saya Adalah Mentor Bisnes Online Terbaik Anda

hihi malu pulak bila nama kita spesifik ditulis dan diseru kat fb macam ni.😊😊😊 macamlah saya ni mentor bisnes online terbaik anda hihi tapi tak mustahil kan?

tapi betul kata mami Salwa Al'Izzah ni.. malu biarlah bertempat. dalam mencari ilmu kalau malu memang rugi. malu bertanya sesat jalan. malu bertanya tak dapatlah ilmu. tapi bertanya tu mestilah dengan adab ye.. jangan sampai menggedik tak tahu malu hihi

Mami Salwa ni dah bertahun² mengasah ilmu beliau.. kata beliau rugi jika ilmu yang Allah curahkan kepada beliau melalui guru² beliau yang hebat tidak beliau perturunkan dan ajarkan kepada orang lain. pada siapa lagi beliau nak ajar? aaa mestilah anak² cucu cicit bis beliau yang rajin bertanya dan berhubung dengan beliau.

saya ni sedang dalam proses mendalami ilmu blog dan SEO. juga untuk banyak lagi marketing channel dan caranya.. uish sangat banyak benda yang perlu dipelajari tapi it is a life-long journey.. ilmu Allah sangat luas.. sampai mati pun kita takkan habis belajar. aa sementara masih hidup ni, janganlah malas untuk upgrade diri ye 😉😉

tapikan...

saya belum ada anak² bis untuk diperturunkan ilmu yang saya dah pelajari ni.. sesak dah kepala ni sebab ilmu tu tersangkut je. saya risau ianya akan pudar. bukankah ilmu yang bermanfaat adalah ilmu yang diguna dan dikongsi. lagikpun, lebih cepat belajar bila kita ajar or tunjuk kepada orang lain. lagi cepat ilmu itu diserap and disimpan dalam memori jangka panjang.

jadi, kepada sesiapa yang nak mencabar diri untuk berbisnes, yang nak mencari income tambahan, yang nak membaiki tahap kesihatan, yang nak hidup yang lebih bermanfaat dan sihat, bolehlah kontek saya ye 😊😊 lepas daftar ahli, Insya Allah, saya akan menjadi mentor bisnes online terbaik untuk anda. hihi tak sabar nak perturunkan ilmu saya ni dan hubungkan anda dengan guru saya yang hebat ni.. banyak tau faedah daftar ahli dengan saya..

ishh rugi tau kalau ilmu Allah yang mendatangkan manfaat ni tak dikongsikan.. rugi jugak tau tak kontek saya sebab saya ni mentor bisnes online terbaik anda 😎😎

karmila karim
019 981 9196

No comments:

Post a Comment