Thursday, March 10, 2016

Produk Shaklee Berkesan Merawat Kuku Rapuh



Assalamualaikum dan salam sejahtera

Alhamdulillah diberi kesempatan dan peluang lagi untuk terus berkongsi di media ini.. sebelum tu, dah Daftar Ahli Shaklee ke belum? haa cepat2 taip DAFTAR AHLI dan hantar ke 019 981 9196. Nak tahu Faedah Ahli Shaklee? aaa jangan malu jangan segan untuk kontek koi yak hihi



hari ni saya nak update tentang perkembangan proses perawatan kepada Masalah Kuku Rapuh saya dahulu (entri tersebut ditulis pada 4 november 2015)..

ini adalah gambar kuku jari saya dahulu..



ini pula adalah gambar kuku saya setelah 60 hari



dan ini pula gambar terbaru kuku saya.. hehe baru kejap tadi saya amik gambar nya



berbeza kan? jelas tak yang kuku saya semakin pulih? alhamdulillah.. syukur sangat2.. mmg terbukti bahawa saya ni mmg kurang zat hehe..

Tahu apa vitamin yang saya makan? hurmmm Set Kulit Cantik plus Zinc complex. 

kesemua vitamin2 ini membekalkan protein, zat besi dan vitamin yang cukup dan lebih lagi untuk membentuk kuku yang sihat. bukan setakat kuku yang semakin sihat sekarang ni, kulit muka pun semakin pudar parut jerawatnya dan koloid jahitan luka pada tangan kiri saya (operation kecil selepas patah tangan ketika berumur 12 tahun hehe) juga semakin lembut dan pudar. 

Nak tahu apa vitamin2 yang termasuk dalam set kulit cantik ni? hehe, itu tunggu next entry.. doakan Allah permudahkan urusan saya dan diberi kelapangan ya..

okay, salam sayang daripada saya dan jangan segan2 untuk menghubungi saya jika perlukan bantuan untuk kehidupan yang lebih sihat dan bermakna..


Dah kenal belum Stokis Shaklee Temerloh? Jom berkenalan dengan koi. klik link ni ---> Stokis Shaklee Temerloh


Nak tahu Cara Detoks Mudah? Baca kat sini 


Baca Faedah Daftar Ahli Shaklee di sini --->














No comments:

Post a Comment