Thursday, October 22, 2015

Karmila Karim, Stokis Shaklee Temerloh, Mentakab, Chenor dan kawasan2 sekitarnya

Bismillahirrahmannirrahim

Assalamualaikum dan salam sejahtera



Awal mula bicara.. sebelum saya membawa anda pergi lebih jauh bersama Shaklee, berikan saya sedikit ruang utk memperkenalkan diri saya, pengedar Shaklee Temerloh, Mentakab, Chenor dan kawasan2 sekitar yang mampu saya sampai dengan kereta saya.


SIAPA SAYA

Saya Karmila Karim, isteri kepada seorang insan bernama Ahmad Fadzly, ibu kepada Hassan, Hasanah dan Husna dan guru yg mengajar di sebuah sekolah rendah di seberang bandar Temerloh.



Saya berasal dari Bumi Kenyalang namun telah berhijrah ke daerah Temerloh ini mengikut suami sejak 2009 dan mula berkhidmat di sini sejak 2010. 


Minat saya adalah berniaga; olahraga; aktiviti2 outdoor seperti berkhemah, hiking, briskwalking; sightseeing; baking (minat yg br dpt dilakukan sejak berpantang); ayam, piza & spegeti; menonton movie x kira genre kecuali seram n thriller (bukan sbb takut tp x suka part2 terkejut2 n saspen tu), korean dan japanese drama. 

Saya bukanlah pakar perubatan namun bersama Shaklee, saya sebagai pengedar Shaklee Temerloh anda akan berusaha utk membantu anda, dan bersama2 kita mengorak langkah menuju ke arah kehidupan yang lebih sihat dan bermakna.

APA ITU SHAKLEE

Sejarah Shaklee bermula sejak 100 tahun dahulu apabila Dr. Forrest C. Shaklee telah memacu suatu fenomena utk membantu manusia hidup lebih sihat dan gembira. Sejak itu, milioran telah dibelanjakan utk penyelidikan dan penghasilan supplemen dan makanan kesihatan berasaskan organik dan semulajadi. Hari ini, Shaklee telah menjadi syarikat nutrisi semulajadi no 1 di US dan di seluruh dunia.

Terdapat banyak produk2 Shaklee yang telah dihasilkan. Bukan sahaja fokus kepada nutrisi, malah utk mengawal berat badan, kecantikan luaran dan dalaman serta kebersihan rumah. 

● Healthy Nutrition terdiri daripada 25 produk
Antara produk2 nutrisi 

● Healthy Weight terdiri daripada 2 produk

● Healthy Beauty terdiri daripada 21 produk
Antara produk2 kecantikan

● Healthy Home terdiri daripada 5 produk
Antara produk2 utk kediaman

Saya ingin membantu anda2 semua utk mencapai kehidupan yg lebih sihat dan bermakna. Hubungilah saya, Karmila Karim, pengedar Shaklee Temerloh utk konsultasi dan berbincang tentang kesihatan melalui:

     > sms/wasap/telegram: 019-9819196

     > emel: milakarim4@gmail.com

     > facebook: milakarim

Marilah bertindak hari ini utk hari muka yg lebih sihat dan bermakna.

Salam sayang,

Karmila Karim

Pengedar Shaklee Temerloh, Mentakab, Chenor dan kawasan2 sekitar

SID: 1202482

019-9819196

No comments:

Post a Comment