Saturday, December 3, 2016

7 Kelebihan Beli Produk Shaklee dan Daftar Ahli Shaklee Dengan Saya Dari Group SuperStarShaklee

okay, hari ni nak brag sikit pasal diri. bukan apa, ni untuk kenalkan diri saya as Pengedar Shaklee Temerloh terbaik di Malaysia. nak bagitau ni tak rugi anda untuk Daftar Ahli Shaklee dengan saya tau. bukan mahal pun Yuran Keahlian Shaklee ni. hanya rm69 (tak termasuk poatage fee) untuk seumur hidup. Cara Daftar Ahli Shaklee pun mudah. isi je Borang Keahlian Shaklee ni.


ni saya nak senaraikan 7 sebab kenapa anda perlu Daftar Ahli Shaklee dengan saya di bawah team Superstarshaklee

1) saya punya upline atas² ada pengalaman 20 tahun makan shaklee dan dapat kesan baik sepanjang tempoh 20 tahun tu alhamdulillah. bagi diri saya pulak, saya dan keluarga dah makan sendiri Produk Shaklee ni dah 2 tahun. dan alhamdulillah, kami pun seronok menikmati kesan baiknya.

2) selain tu, ahli² team Superstarshaklee terdiri daripada pelbagai jenis manusia.. ada yang muda ada yang tua, ada pengalaman sekeluarga makan Produk Shaklee selama 20 tahun, dari baby sampai mak2 bersalin, sakit kronik dan juga untuk penjagaan kesihatan

3) Daftar Ahli Shaklee di bawah team Superstarshaklee akan melayakkan anda untuk access terus dengan Nutritionist Shaklee. aaa anda boleh tanya diorang direct tanpa perlu protokol yang memakan masa. kalau malu nak tanya Nutritionist Shaklee, saya pun amat berbesar hati untuk memberi Konsultasi Eksklusif. 

4) ada informasi yang tepat dan betul hasil latihan dengan Nutritionist Shaklee, bukan informasi copy paste dari blog pengedar Shaklee lain. so insya Allah, set dan cara makan yang disyorkan oleh saya akan berkesan untuk mencapai target anda membeli Produk Shaklee. 

5) Team Superstarshaklee yang aktif dan fresh dengan informasi tentang Produk Shaklee dan Bisnes Shaklee juga, sangat sesuai untuk yang nak Daftar Ahli Shaklee untuk makan sendiri dan juga untuk yang nak daftar ahli Shaklee untuk buat Bisnes Shaklee Online atau Offline

6) Boleh COD di kawasan Temerloh ni, juga Mentakab, Chenor dan juga ke Bandar Pusat Jengka nun. jangan risau, caj pengangkutan adalah sangat minima dan berpatutan. 

7) Boleh poslaju ke seluruh Malaysia dan juga ada pengalaman poslaju ke luar negara. so orang Brunei ke Singapore ke Indonesia ke bolehlah kontek saya 😁😁 

aaa cukup 7 dalam senarai saya ni. mesti anda dah yakin yang saya Pengedar Shaklee Terbaik anda? apa lagi, silalah SMS/Whatsapp/Telegram kan <daftar> dan  maklumat berikut ke 019 981 9196:



Nama:
Alamat:
No IC:
Emel:
No HP:

saya akan bantu daftarkan anda pada hari yang sama dengan pantas Insyaallah

nak lagi senang? klik Borang Keahlian Shaklee ni dan lengkapkan maklumat yang diperlukan.

Yuran Keahlian tak mahal ye.. sangat berpatutan. hanya rm69 sahaja (tak termasuk postage fee). postage fee rm11 untuk Semenanjung, rm21 untuk Sabah/Sarawak. so total Bayaran Pendaftaran Keahlian adalah rm80/90 sahaja.



Nak baca Senarai Harga Produk Shaklee? klik ---> 



Nak baca Faedah Mendaftar Ahli Shaklee VIP bersama team Superstarshaklee? klik ---> Faedah Daftar Ahli Shaklee dengan Team #Superstarshaklee


No comments:

Post a Comment