Sunday, October 30, 2016

Kenapa Saya Yakin Produk Shaklee Selamat Untuk Saya dan Keluarga

hari ni nak share lagi pasal landmarkstudy. penting tau landmark study.. as a referal.. nak dijadikan bahan rujuk or bukti keberkesanan produk.

kalau kita sakit, kita akan pergi jumpa doktor. kalau tak puas hati dgn jawapan doktor tu, kita berabis duit nak jumpa doktor lain.. seek for 2nd opinion. tak puas hati jugak, berabis lagi untuk jumpa doktor ketiga keempat dan seterusnya. masih lagi tak puas hati, kita try pula rawatan alternatif.

aaa tu kes yang jumpa doktor. doktor doktor ni dah terbukti credential nya based on their pengalaman and research. itu pun kita akan cari opinion lain merata². sanggup berabis duit.

tapi kalau kita nak tanya mendalam pasal supplements? nak refer pada siapa? ada banyak supplements dan vitamin dan makanan minuman kesihatan yang dijual di pasaran sekarang. macamana kita nak tau which one is the best? better than the rest?

so di situlah kita tengok pada syarikat yang jual supplements yang paling hebat credentials nya. yang ada buat kajian perbandingan dan keberkesanan yang bukan setakat 2 3 tahun.. yang buat kajian perbandingan dan keberkesanan bukan untuk satu produk je tapi untuk semua produk vitamin yang mereka pasarkan.

kita ada hak untuk membeli produk yang terbaik. kita ada hak untuk memilih produk yang terbaik. tak kira mahal or murah, yang penting ianya berkesan dan dapat membantu kita, betul?

jadi, untuk memudahkan anda untuk membeli, mencari dan memilih produk yang terbaik.. saya syorkan anda produk² SHAKLEE 😊😊

Shaklee dah 100 tahun di dunia ni.. produk mereka masih bertahan di pasaran. Shaklee juga the only syarikat yang buat landmarkstudy. kajian perbandingan ni bukan dibuat dalam jangka pendek tapi berpuluh tahun.

Produk Shaklee juga disahkan HALAL setiap tahun. FYI, setiap tahun Shaklee akan menjalani pemeriksaan halal ye dan setiap tahun produk Shaklee lulus.

oh and of course produk Shaklee dapat pengesahan KKM

tak perlu ragu, tak perlu was-was. saya dah mudahkan pencarian anda. sekarang apa yang perlu anda buat adalah untuk menghubungi saya untuk mendapatkan produk yang terbaik dan konsultasi eksklusif 😉😉

Karmila Karim
019 981 9196

No comments:

Post a Comment